keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Vierumäen ja Heinolan alueen brändiä rakentamassa - kansainvälistä yritysyhteistyötä



Hyvinvointimatkailuvekostoista kansainvälistymistä - hankkeen yksi keskeisistä tavoitteista on myös Vierumäen ja Heinolan alueen brändin ja tunnettuuden rakentaminen yhteistyössä alueen yrittäjien ja Heinolan kaupungin kanssa. 


Tätä rakentamista lähdettiin toteuttamaan määrätietoisesti kokeiluiden kautta – suuntana Venäjän markkina. Venäläisen medianäkyvyyden asiantuntijana kokeiluissa toimi moskovalainen asiantuntija ja lehdistökoordinaattori.
Heinolan kaupunki sekä alueen yritykset ovat vallanneet palstatilaa sekä ohjelmaminuutteja venäläisessä mediassa. Loppusyksyn aikana toteutettiin viisi mediatapahtumaa. Alueella vieraili kauneuden ja terveydenhoitoalan lehtien toimittajia sekä Rbk- TV – kanava. 

Vihreää teknologiaa, hyvinvointia, terveydenhoitoa, liikuntaa, rentoutumista,monipuolisia mahdollisuuksia  ja jopa tsaarinaikainen kylpyläkaupunki on nostettu hyvin esiin Venäjän mediassa. 

Uutiset nähtävissä alla olevista linkeistä:       
Lisäksi näkyvyyttä on saatu seuraavien lehtien Elle.ru, Maxim.ru, Wdays.ru, Sharet.ru nettiversioissa:







Heinolan alueella vieraili vuoden vaihteen aikana yli 600 venäläistä matkailijaa.  Lisäpalveluiden myynti ja valmiit paketit seuraavaksi kaudeksi.  Osa toimenpiteistä – näkyvyydestä Venäjän mediassa toteutuu alkuvuoden aikana. Toimenpiteiden vaikuttavuus on nähtävissä pidemmällä aikavälillä.
Tulevaisuudessa huomioitavaksi ja toimenpiteiksi nousevat myös Kansainvälistymisen Pelikirjan tulokset.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti