Tätä rakentamista lähdettiin toteuttamaan määrätietoisesti kokeiluiden kautta – suuntana Venäjän markkina. Venäläisen medianäkyvyyden asiantuntijana kokeiluissa toimi moskovalainen asiantuntija ja lehdistökoordinaattori.
Heinolan kaupunki sekä alueen yritykset ovat vallanneet palstatilaa sekä ohjelmaminuutteja venäläisessä mediassa. Loppusyksyn aikana toteutettiin viisi mediatapahtumaa. Alueella vieraili kauneuden ja terveydenhoitoalan lehtien toimittajia sekä Rbk- TV – kanava.
Vihreää teknologiaa, hyvinvointia, terveydenhoitoa, liikuntaa, rentoutumista,monipuolisia mahdollisuuksia ja jopa tsaarinaikainen kylpyläkaupunki on nostettu hyvin esiin Venäjän mediassa.
Uutiset nähtävissä alla olevista linkeistä:
Lisäksi näkyvyyttä on saatu seuraavien lehtien Elle.ru, Maxim.ru, Wdays.ru, Sharet.ru nettiversioissa:
http://www.wday.ru/stil-zhizny/vibor-redakcii/travel-gid-samyie-interesnyie-mesta-finlyandii/
http://www.psychologies.ru/wellbeing/harmony/_article/spa-voda-kak-lechenie-iotdyx/
http://www.psychologies.ru/wellbeing/harmony/_article/spa-voda-kak-lechenie-iotdyx/
Heinolan alueella vieraili vuoden
vaihteen aikana yli 600 venäläistä matkailijaa. Lisäpalveluiden myynti ja valmiit
paketit seuraavaksi kaudeksi. Osa toimenpiteistä – näkyvyydestä Venäjän
mediassa toteutuu alkuvuoden aikana. Toimenpiteiden
vaikuttavuus on nähtävissä pidemmällä aikavälillä.
Tulevaisuudessa huomioitavaksi ja toimenpiteiksi nousevat myös Kansainvälistymisen Pelikirjan tulokset.
Tulevaisuudessa huomioitavaksi ja toimenpiteiksi nousevat myös Kansainvälistymisen Pelikirjan tulokset.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti