tiistai 3. joulukuuta 2013

Palvelumuotoilun avulla lisää asiakasymmärrystä ja liiketoimintaa

Iloinen tervehdys,

Palvelumuotoiluprosessimme käynnistyy, tavoitteena koulutusprosessissa on asiakasymmärryksen lisääminen sekä liiketoiminnan kehittäminen.

Muotoilun avulla on tunnistettavissa erilaisia asiakastarpeita, hiljaisia signaaleja. Koulutusprosessi antaa yrittäjälle työkaluja vastata huomisen asiakastarpeisiin ja mahdollisuuden peilata omaa yritystoimintaa sekä avaa mahdollisuuden yhteisten palvelukonseptien kehittämiselle kohti kansainvälisiä markkinoita.

Kokonaisuus sisältää kolme (3) moduulia joista ensimmäinen käynnistyy 16.12.,
Ohjelma;


16.12.13 klo 9 - 16.00  / Scandic Hotell/nh. Ballroom

Klo 9 Aamukahvit ja tervetuloa muotoilemaan, Outi Myllymaa
Ryhmän esittäytyminen

Asiakasymmärryksen ja - osaamisen lisääminen,
Palvelumuotoilua oppimassa Milanossa
Kouluttajina Satu Miettinen,Reetta Kerola,
Taina Kontio

Palvelumuotoiluprosessin käynnistäminen
Palvelumuotoilun prosessi, termit ja työkalut.
Mitä palvelumuotoilu on?
Asiakastiedon kerääminen, eri menetelmät.

klo 12 - 13 Lounastauko

Asiakasymmärryksen keräämisen ja vuorovaikutteisen muotoilun menetelmäharjoituksia.
Palvelumuotoilu käytännössä.

klo 15 Virkistäviä virvokkeita

Oman työkalun löytäminen ja soveltamistehtävät

klo 16.00 Päivän yhteenvetoa ja seuraavat askelmerkit.

Lämpimästi tervetuloa! 
Ilmoittaumiset 10.12.13 mennessä outi.myllymaa@vierumaki.fi 

Kouluttajina Satu Miettinen, Taina Kontio ja Reetta Kerola   
Satu Miettinen toimii palvelumuotoilun professorina ja varadekaanina Lapin yliopistossa. Taina Kontio on median- ja käsikirjoittamisen asiantuntija ja kehittänyt yhdessä työryhmän kanssa uusia menetelmiä palveluiden kehittämiseen. Reetta Kerola opiskelee palvelumuotoilua Lapin Yliopistossa ja on toiminut useissa hankkeissa vetäjänä ja kouluttajana.

- Outi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti