Palvelumuotoiluprosessimme käynnistyy, tavoitteena koulutusprosessissa on asiakasymmärryksen lisääminen sekä liiketoiminnan kehittäminen.
Muotoilun avulla on tunnistettavissa erilaisia asiakastarpeita, hiljaisia signaaleja. Koulutusprosessi antaa yrittäjälle työkaluja vastata huomisen asiakastarpeisiin ja mahdollisuuden peilata omaa yritystoimintaa sekä avaa mahdollisuuden yhteisten palvelukonseptien kehittämiselle kohti kansainvälisiä markkinoita.
Kokonaisuus sisältää kolme (3) moduulia joista ensimmäinen käynnistyy 16.12.,
Ohjelma;
16.12.13 klo 9 - 16.00 / Scandic Hotell/nh. Ballroom
Klo 9 Aamukahvit ja tervetuloa muotoilemaan, Outi Myllymaa
Ryhmän esittäytyminen
Asiakasymmärryksen ja - osaamisen lisääminen,
Palvelumuotoilua oppimassa Milanossa |
Kouluttajina Satu Miettinen,Reetta Kerola, Taina Kontio Palvelumuotoiluprosessin käynnistäminen Palvelumuotoilun prosessi, termit ja työkalut. Mitä palvelumuotoilu on? Asiakastiedon kerääminen, eri menetelmät. klo 12 - 13 Lounastauko Asiakasymmärryksen keräämisen ja vuorovaikutteisen muotoilun menetelmäharjoituksia. Palvelumuotoilu käytännössä. klo 15 Virkistäviä virvokkeita Oman työkalun löytäminen ja soveltamistehtävät klo 16.00 Päivän yhteenvetoa ja seuraavat askelmerkit. Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittaumiset 10.12.13 mennessä outi.myllymaa@vierumaki.fi
Kouluttajina
Satu Miettinen, Taina Kontio ja Reetta Kerola
- Outi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti