maanantai 3. helmikuuta 2014

Green Brands työpaja - vihreän viestinnän keinot brändin rakentamisessa

Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia
kutsuu Sinut kehittämään osaamistasi organisaation/yrityksen
brändin muodostumisesta

Green Brands työpaja - vihreän viestinnän keinot brändin
rakentamisessa perjantaina 
14.2.2014 klo 10.00-14.00 (lounastauko välissä)

Lahden Aikuiskoulutuskeskus, Kirkkokatu 16, Lahti, luokka 224
Työpaja soveltuu erityisesti yrityksille ja organisaatioille,
jotka miettivät rooliaan ja toimintaansa suhteessa
kestävään kehitykseen ja ekologisuuteen.
Green Brands -työpajassa käydään läpi organisaation näkyvyyden ja 
mainonnan keinoja rakentaa vihreää imagoa. 

Työpaja on osallistujille maksuton.

Työpajan kielenä on pääasiassa englanti, mutta erityisesti
käytännön osassa keskustelukielenä on myös suomi.

Työpaja muodostuu teoria-osasta ja käytännön harjoituksista. 
Teoria-osassa keskitytään seuraaviin teemoihin: 
- Mitä tarkoitetaan yritysten sosiaalisella vastuulla ja
kestävällä kehityksellä
- Mitä tarkoitetaan vihreällä markkinoinnilla ja vihreällä brändillä
 
Käytännön harjoitteet ovat mainonnan ja nettisivujen analyysia,
jotka liittyvät vihreän viestinnän strategioihin ja niiden näkymiseen
yrityksen markkinoinnissa ja mainonnassa ja sitä 
kautta brändin muodostumisessa.
Käytännön harjoitteissa käydään läpi verkosta löytyviä yritystapauksia. 
Suosittelemme oman kannettavan tietokoneen tuomista mukaan
tehtävien tekemisen helpottamiseksi.

Työpajan vetäjät:
Patricia Núñez Gómez, viestintätieteen tohtori. Hän toimii lehtorina ja tutkijana
Madridin Complutense yliopiston viestintätieteen laitoksella. 
 
Hänen opetustyönsä on jo yli 25 vuoden ajan keskittynyt mainontaan
ja hänen tutkimustyönsä suuntautuu Green brands projektin
lisäksi sosiaaliseen viestintään sekä lasten ja median
vuorovaikutukseen. Hän johtaa tutkimusryhmää nimeltä "Branding Kids".
 
Liisa Hänninen, viestinnän tohtori samasta yliopistosta opettaa yritys - ja sosiaalista
viestintää ja tutkii vihreän viestinnän lisäksi matkailu- ja organisaatioimagoa.
Joulukuussa valmistui heidän viimeisin yhteinen tutkimusprojektinsa
"Female refugees and media" yhteistyössä YK.n pakolaisjärjestön kanssa. 

Tilaisuuden järjestäjä:
Helsingin yliopisto, Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia Liikettä-hanke

Ilmoittautuminen oheisen linkin kautta maanantaihin 10.2. mennessä

https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/48479/lomake.html

Ystävällisin terveisin ja lisätietoja antaen

Minna-Maija Salomaa, kehittämispäällikkö Helsingin yliopisto
Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia
Kirkkokatu 16, 15140 Lahti
+358 50 388 0684
minna-maija.salomaa@helsinki.fi
__

Anja Loikkanen
Osastosihteeri

Helsingin yliopisto
Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia
Kirkkokatu 16, 3. krs, 15140 Lahti
puhelin (09) 191 20201, 050 5880 754
faksi (09) 191 20219
anja.loikkanen@helsinki.fi
http://www.helsinki.fi/palmenia
Olemme osa Lahden Yliopistokampusta
http://blogs.helsinki.fi/leimahduksia/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti